Potovanje deklet v Nemčijo od 25. do 30. junija 2016

slikaV soboto 25.6. smo se skupina deklet odpravile na potovanje v Nemčijo. Po dolgi vožnji smo se nastanile v hiši matere sestre Marion. Po zajtrku naslednji dan smo se udeležile slovesne maše poslovitve starega župnika, nato pa smo odšle na kosilo in sladoled ter se odpravile domov. Tam smo spekle pizzo in pripravile sadno kupo, ki smo ju pojedle za večerjo. V ponedeljek smo že zgodaj odpravile v mesto Trier. Tam smo si ogledale rimski amfiteater, cesarsko kopališče in Konstantinovo baziliko. Nato smo šle k maši kjer je po naključju maševal novomašnik in smo po maši še prejele novomašniški blagoslov. Popoldne smo šle še do stolnice, do svetih vrat in Marijine cerkve, ki stoji zraven. Od tam smo se odpravile do rimskih mestnih vrat Porta Nigra nato pa odšle k sestram v domu za ostarele, kjer smo zapele nekaj pesmi. V torek smo šle v zabaviščni park Phantasialand. V sredo smo šle v vulkanski park, popoldne pa smo obiskale gospo, ki nam je podarila nekaj kostumov. V četrtek smo se odpravile z vlakom domov. Imele smo se fino, veliko smo pele in se smejale. Vsem, ki ste nas spremljali v molitvi, se iskreno zahvaljujemo! (Tanja)
Videle smo, da je res tako, kakor mati Julija pravi: »Moje veselje je, da lahko drugim napravim majhno veselje.« Prinesle smo veliko veselja, a sprejele smo ga še več!

Kdor želi, lahko prebere še bolj natančna poročila vsakega dneva:
Prvi dan – potovanje in prihod v Nemčijo
Deset minut do osmih zjutraj smo se zbrale na železniški postaji v Kranju, od koder je naš vlak odpeljal ob osmih. Čez približno eno uro in pol, smo v Beljaku prestopile na vlak, ki nas je odpeljal v Andernach. Vožnja je bila dolga. Da nam ne bi bilo dolgčas, pa smo pletle zapestnice, se igrale igre s kartami in izdelovale rožne vence in voščilnice za ljudi, ki so nas kasneje v Nemčiji vozile v cerkev ali na železniško postajo. V Nemčijo smo prišle z veliko zamudo, saj so bile tam poplave. Na postajo so nas prišli iskat brat, stric ter mami sestre Marion, ki so nas odpeljali domov. Doma smo se razdelile v sobe, nato pa smo imele še večerjo. Po večerji smo odšle še v cerkev, blizu doma. Po vrnitvi iz cerkve pa smo odšle spat. (Klara P.)

Drugi dan – nedelja, Gospodov dan
V nedeljo smo se zbudile ob 7:00. Nato smo imele zajtrk. Po zajtrku smo se odpravile k sveti maši. Po sveti maši smo se odpravile peš v sosednjo vas in imele tam kosilo. Po kosilu nas je povabil brat sestre Marion na sladoled. Nato smo odšle proti domov. Doma smo imele prosti čas. Prišel je starejši profesor na obisk. Zapele smo mu nekaj pesmi. Nato smo pripravile pico in imele večerjo in po večerji smo se odpravile v cerkev, v te vasi, kjer smo stanovale. V cerkvi smo molile in pele. Ko smo šle domov smo šle pod tuš in v posteljo. (Klara Z.)

Tretji dan – ponedeljek – Trier
Dan smo začele okrog šestih, ko smo imele zajtrk. Polne energije smo se odpravile na vlak. Ko smo prispele, so se nam na železniški postaji pridružile sestre iz Limburga. Na postaji nam je Klara predstavila Trier na splošno. Potem pa smo se peš odpravile proti amfiteatru. Tam nam je Tanja na kratko predstavila nekaj zanimivosti o sami znamenitosti, nato pa smo si ga lahko ogledale tudi sami. Odšle smo pod zemljo in si tam ogledale stare celice, v katerih so bili v času Rimljanov levi. Dokazale smo tudi, da ima amfiteater odlično akustiko, kot nam je na začetku povedala Tanja. Potem smo se odpravile proti cesarskim kopališčem. Tudi kopališča je najprej Tanja na kratko predstavila, nato pa smo imele nekaj časa, da si jih ogledamo. Ko smo ogled zaključile, smo šle naprej proti Konstantinovi baziliki. Karin jo je na kratko predstavila in nam povedala, da je bazilika protestantska. Potem smo si jo ogledale. Vpisale smo se tudi v vpisno knjigo. Ko pa je ura odbila dvanajst, smo imele sveto mašo. Tam nas je presenetil novomašnik, ki nas je blagoslovil. Po maši smo bile lačni, zato smo se odpravile v McDonald’s. Site in polne želja po novih doživetjih smo odšle proti Trierski stolnici in Marijini cerkvi. Tam je Ana predstavila Triersko stolnico. Skupaj smo si obe cerkvi ogledale in v čast Mariji zapele nekaj pesmi in nato smo še molile. V Trierju pa niso glavne znamenitosti le cerkve, toda tudi velika mestna vrata Porta nigra – Črna vrata. Porta nigro nam je predstavila Brigita. Zaradi dogodka, ki so ga prirejali ob vratih, se nismo mogle povzpeti na stolpe, da bi uživale v razgledu. Toda namesto tega smo obiskale starejše sestre, ki so bile pred leti učiteljice s. Marion. Te so nam lepo sprejele in nas pogostile z jabolčno pito in krofki. V zameno smo jim zapele nekaj pesmi. Čas je minil zelo hitro in morale smo se odpraviti naprej. Na koncu smo šle tudi mimo katedrale St. Paulin. Katedralo nam je predstavila Karmen. Nato smo ogled Trierja zaključile in se odpravile proti domu. (Brigita, Ana)

Četrti dan – torek – Phantasialand
Zjutraj smo vstale ob 6.30 da smo se pripravile in odšle k maši. Po maši smo odšle zajtrkovat. Po zajtrku smo se odpravile na železniško postajo v Breisig, da bi nas peljal vlak do avtobusa shuttlebus. Ko smo se peljale z avtobusom smo videle veliko narave. Končno smo prišle do Phantasialanda. Najprej nam je sestra Marion dala karte. Ko smo prišle notri, smo se razdelile v tri skupine. Bilo je ogromno stvari. Ko je bila ura ena smo vse prišle na kosilo. Po kosilu smo se pa razdelile v dve skupini. In ko je bila ura 16.45 smo se dobile na istem mestu kot za kosilo. Najprej smo skupaj šle na sladoled in potem na shuttlebus. Spet smo prišle do železniške postaje. Čakale smo kake 15 minut nato smo pa šle na vlak in se peljale do postaje Brohl. Tam je nas čakal avtobus, da bi nas peljal na večerjo. Po večerji smo odšle v cerkev da bi zmolile večerno molitev. Po večerni molitvi smo se igrale do pol polnoči in se poten odpravile spat. (Karmen, Nika)

Peti dan – sreda – Vulkanski park
V sredo zjutraj smo vstale ob sedmih, ker smo imele 15 minut kasneje zajtrk. Eno uro kasneje smo se odpeljale v cerkev k maši, kjer smo tudi zapele dve pesmi. Takoj zatem smo odšle v vulkanski park, kjer smo si ogledale 4D animacijo, kako izbruhne vulkan. Kasneje smo s seizmografom merile potrese, ki smo jih same povzročile in si na računalniku ogledale, kje na svetu so trenutno potresi. Nato smo se spustile v rudnik vulkanskih kamnov. Iz njega smo se vrnile po strmih stopnicah, zato smo si zaslužile dobro kosilo. Po kosilu smo zaigrale in zapele nekaj pesmi. Nekatere smo posvetile prazniku svetega Petra in Pavla. Potem smo si ogledale zbirko čudovitih mineralov in si ogledale cerkev, ki je razdeljena na večji novejši del in manjši starejši del, ki so ga ohranile zaradi vrednosti poslikav in kipov. Zatem smo odšle v župnišče na pecivo. Na poti domov smo se ustavile še pri prvi učiteljici sestre Marion, ki nam je podarila nekaj uporabnih stvari, ki jih ne potrebuje več. Odšle smo tudi v trgovino kupit hrano za pot domov. Po večerji smo odšle igrat odbojko in nogomet na bližnje igrišče. Ob deveti uri smo se vrnile nazaj in spakirale prtljago ter odšle spat. (Karin)

Šesti dan – četrtek – potovanje domov
V četrtek 30.6. smo se nekatere punce zbudile zjutraj ob 5h, saj smo morale še do konca spakirati, nekatere so pa še vedno spale. Ob 6h smo pa imele zajtrk, potem pa smo si pripravile sendviče za na pot. Petnajst do sedmih smo se odpravile k maši. Seboj smo vzele tudi kovčke. Mašo smo imele pri benediktincih v samostanu Maria Laach. Potem pa smo se odpeljale direktno na postajo, kjer smo se poslovile od strica (stric od sestre Marion), nekega gospoda in Elfriede mame sestre Marion. Na vlaku smo delale zapestnice in se veliko zabavale vmes smo enkrat prestopile. Ko smo prišle v Kranj na železniško postajo, smo vsi vesele objele starše. Potem smo šle vsaka na svoj dom, saj smo bile zelo utrujene. Zagotovo pa smo bile vse prepričane, da smo se imele super in da teh pet dni ne bomo nikoli pozabile. (Karmen, Nika)